Activitat formativa de Projecte Rius a Cornellà de Llobregat

L’activitat s’adreça a tothom que vulguin passar un matí divertit analitzant l'estat de ecològic de l'entorn del riu Llobregat i, especialment, hi estan convidades aquelles persones interessades en ser voluntàries de Projecte Rius.

Seguint la metodologia científica de Projecte Rius mesurarem aspectes com el cabal, la temperatura, la presència de nitrats, els impactes que pateix el bosc de ribera, la fauna que viu al riu, etc.

L'activitat és recomanable a partir de 7 anys i els menors d'edat han d'anar acompanyats del responsable legal. També aconsellem als participants dur roba còmode i botes d’aigua o sandàlies de riu.

La darrera mitja hora (de 12.30h- 13h aproximadament) la dedicarem a explicar i resoldre dubtes sobre com implementar Projecte Rius en la modalitat de servei comunitari, amb alumnes de 3r i 4t d'ESO. Aquesta part de la fomació està especialment dirigida al professorat de centres d'educació secundària.

Data: 19 de setembre de 2020 de 10:00h -13:00h

Punt de trobada: Davant del Club esportiu Delfos, C/de la Verge de Montserrat. 08940, Cornellà de Llobregat.

Més informació: Cartell de l'activitat