Assemblea General de Socis i Sòcies 2018

L'Assemblea General és el principal espai decisori de l’Entitat. Els socis i sòcies es reuneixen per a supervisar la gestió i aprovar els comptes i les activitats de l’any anterior i del present.

Dissabte 17 de març de 2018, de 10h a 12h del matí.

Seu d'Associació Hàbitats (av. Mistral, 36, esc. esq. pral. 2a, 08015 Barcelona )

Ordre del dia:

1.       Lectura i aprovació de l’acta de l’Assemblea anterior.

2.       Presentació i aprovació de les activitats i resultats econòmics de 2017.

3.       Presentació i aprovació de les activitats i pressupost per 2018.

4.       Presentació del pla estratègic 2017-2018 i obertura als socis i sòcies.

5.       Constitució del grup de treball per a la recerca de patrocinadors.

6.       Ampliació del grup de treball per a la elaboració de la revista Espiadimonis.

7.       Renovació de membres i càrrecs de la Junta, si s’escau.

8.       Torn obert de paraula.