Assemblea General de Socis i Sòcies 2020

Per fi ens tornem a trobar després del confinament! Volem explicar-te com ens ha anat l'any 2019 i que duem entre mans aquest 2020. Si ets soci o sòcia, t'esperem, volem sentir la teva veu. Si enecar no participes, ara és el moment! A més, els socis i sòcies que ho desitgin podran passar a formar part de la Junta directiva, l'òrgan de gestió i presa de decisions de l'Associació.

Quan: Diumenge 12 de juliol de 2020, de 10:30 a 13:00.

On: seu de l'Associació Hàbitats. Av. Mistral, 36, escala esquerra, pral 2a, 08015 Barcelona.

ORDRE DEL DIA:

1. Lectura i aprovació de l’acta de l’Assemblea anterior.
  2. Presentació de les activitats i resultats econòmics de 2019.
  3. Presentació de les activitats i pressupost per 2020.
  4. Renovació de membres i càrrecs de la junta i tasques de representació.
  5. Torn obert de paraula.
Més informació: Cartell de l'activitat