Assemblea General Ordinària de Socis i Sòcies 2019

L'Assemblea General és el principal espai decisori de l’Entitat. Els socis i sòcies es reuneixen per a supervisar la gestió i aprovar els comptes i les activitats de l’any anterior i del present. Engunay comencem la jornada amb una pasejada pel riu Ripoll de la mà de Montcada Som-rius, en la que anirem recollint les deixalles trobades al pas. Tot seguit celebrarem l'Assemblea, on hi tindrà un paper destacat la presentació dels resultats del pla estratègic. Hi haurà aperitiu per als assistens!

Dissabte 1 de juny de 2019,

Punt de trobada: cruïlla del c. Vapor amb c. de la Hidràulica, Pol. Ind. La Ferreria (08110 Montcada i Reixac)

PROGRAMA:

De 10:30h a 11:30h Passejada pel riu Ripoll i neteja de les lleres.

De 11:30h a 13.30h Assemblea

1. Lectura i aprovació de l’acta de l’Assemblea anterior.
  2. Presentació de les activitats i resultats econòmics de 2018.
  3. Presentació i8de les activitats i pressupost per 2019.
  4. Presentació dels resultats del pla estratègic.
  5. Entrada de nous socis a la Junta directiva.
  6. Torn obert de paraula.
Més informació: Cartell de l'activitat