Pla estratègic. Sessió 2: objectius de l'Associació

Associació Hàbitats està treballant en un pla estratègic que ha de permetre repensar la missió, objectius, organització i projectes de l’Entitat.

Durant 2018 les sessions de treball són obertes a tots els socis i sòcies que hi vulguin participar. Es tracta de sessions dinamitzades, amb una marcat caràcter participatiu, on entre totes les persones assistents anirem construint com volem que sigui l’Entitat.

La segona sessió se centrarà en reflexionar sobre els objetius de l’Associació, si després de 20 anys s'han assolit o si hem detectat noves necessitats a les que cal donar resposta.

Data: dimecres 21 de març de 2018, de 16h a 18.30h.

Lloc: seu de l'Associació (av. Mistral, 36, esc. esq. pral. 2a, 08015 Barcelona)

Més informació: info@associaciohabitats.cat o 93 421 32 16.