Pla estratègic. Sessió 3: objectius de l'Associació 2a part

Associació Hàbitats està treballant en un pla estratègic que ha de permetre repensar la missió, objectius, organització i projectes de l’Entitat.

Durant 2018 les sessions de treball són obertes a tots els socis i sòcies que hi vulguin participar. Es tracta de sessions dinamitzades, amb una marcat caràcter participatiu, on entre totes les persones assistents anirem construint com volem que sigui l’Entitat.

Aquesta tercera sessió ens permetrà aprofundir més en els objetius de l’Associació. En aquesta ocasió ens centrarem en els factors externs: aspectes a innovar en el nostre dia a dia, emmirallar-nos en altres entitats que ens agrada com treballen, adaptació als canvis, revisar qui són els nostres col·laboradors, explorar noves aliances...

Data: divendres 13 d'abril, de 12h a 14.30h.

Lloc: seu de l'Associació (av. Mistral, 36, esc. esq. pral. 2a, 08015 Barcelona)

Més informació: info@associaciohabitats.cat o 93 421 32 16.