Pla estratègic. Sessió 4: obstacles i potencialitats

Associació Hàbitats està treballant en un pla estratègic que ha de permetre repensar la missió, objectius, organització i projectes de l’Entitat.

Durant 2018 les sessions de treball seran obertes a tots els socis i sòcies que hi vulguin participar. Es tractarà de sessions dinamitzades, amb una marcat caràcter participatiu, on entre totes les persones assistents anirem construint com volem que sigui l’Entitat.

La quarta sessió se centrarà en reflexionar sobre els obstacles, conflictes, potencialitats i oportunitats de l’Associació.

Data: divendres 27 d'abril de 2018, de 12h a 14.30h del matí.

Lloc: seu de l'Associació (av. Mistral, 36, esc. esq. pral. 2a, 08015 Barcelona)

Més informació: info@associaciohabitats.cat o 93 421 32 16.