Pla estratègic. Sessió 5: objectius operatius

Associació Hàbitats està treballant en un pla estratègic que ha de permetre repensar la missió, objectius, organització i projectes de l’Entitat.

Durant 2018 les sessions de treball seran obertes a tots els socis i sòcies que hi vulguin participar. Es tractarà de sessions dinamitzades, amb una marcat caràcter participatiu, on entre totes les persones assistents anirem construint com volem que sigui l’Entitat.

La cinquena sessió se centrarà en construir objetius operatius que permetin millorar el funcionament i sostenibilitat de l’Associació.

Data: dimecres 9 de maig de 2018, de 16h a 18.30h.

Lloc: seu de l'Associació (av. Mistral, 36, esc. esq. pral. 2a, 08015 Barcelona)

Més informació: info@associaciohabitats.cat o 93 421 32 16.