Pla estratègic. Sessió 6: projectes i accions 2018 -2020

Associació Hàbitats està treballant en un pla estratègic que ha de permetre repensar la missió, objectius, organització i projectes de l’Entitat.

Durant 2018 les sessions de treball seran obertes a tots els socis i sòcies que hi vulguin participar. Es tractarà de sessions dinamitzades, amb una marcat caràcter participatiu, on entre totes les persones assistents anirem construint com volem que sigui l’Entitat.

La propera sessió se centrarà en definir quins projectes i activitats es duran a terme des d'ara fins 2020, amb l'objetiu de prioritzar i aglutinar esforços en un sentit.

Data: divendres 25 de maig de 2018, de 12h a 14.30h.

Lloc: seu de l'Associació (av. Mistral, 36, esc. esq. pral. 2a, 08015 Barcelona)

Més informació: info@associaciohabitats.cat o 93 421 32 16.