Pla estratègic. Sessió 8: organització interna i projectes prioritaris

Associació Hàbitats està treballant en un pla estratègic que ha de permetre repensar la missió, objectius, organització i projectes de l’Entitat.

Les sessions de treball són obertes a tots els socis i sòcies que hi vulguin participar. Es tractarà d'activitats dinamitzades per una facilitadora externa, amb una marcat caràcter participatiu, on entre totes les persones assistents anirem construint com volem que sigui l’Entitat.

La propera sessió se centrarà en pensar idees per millorar l'organització interna i destriar quins projectes o activitats han de ser prioritaris.

Data: dimecres 20 de juny de 2018, de 16h a 18.30h.

Lloc: seu de l'Associació (av. Mistral, 36, esc. esq. pral. 2a, 08015 Barcelona)

Més informació: info@associaciohabitats.cat o 93 421 32 16.