Pla estratègic. Sessió 9: conclusions de la primera etapa i planificació de les properes accions.

L'Associació Hàbitats està treballant en un pla estratègic que ha de permetre repensar la missió, objectius, organització i projectes de l’Entitat.

Les sessions de treball són obertes a tots els socis i sòcies que hi vulgueu participar. Es tractar d'activitats dinamitzades per una facilitadora externa, amb una marcat caràcter participatiu, on entre tots els assistents anirem construint com volen que sigui l’Entitat.

La propera sessió es dedicarà a extreure conslusions dels temes treballats fins ara i també encararem les qüestions a treballar durant la tardor. Ens ajudes a destriar el gra de la palla?

Data: dimecres 12 de setembre de 2018, de 16.00h a 18.30h.

Lloc: seu de l'Associació (av. Mistral, 36, esc. esq. pral. 2a, 08015 Barcelona)

Més informació: info@associaciohabitats.cat o 93 421 32 16.