PLACES EXHAURIDES! Activitat formativa del Projecte Rius a Molins de Rei

ATENCIÓ: PLACES EXHAURIDES!

L’activitat s’adreça a tothom que vulguin passar un matí divertit analitzant l'estat de ecològic de l'entorn de la riera de Vallvidrera i, especialment, hi estan convidades aquelles persones interessades en ser voluntàries de Projecte Rius.

Seguint la metodologia científica de Projecte Rius mesurarem aspectes com el cabal, la temperatura, la presència de nitrats, els impactes que pateix el bosc de ribera, la fauna que viu al riu, etc.

L'activitat es recomanable a partir de 7 anys. Els menors d'edat han d'anar acompanyats del responsable legal. També aconsellem als participants dur roba còmode i  calçat de muntanya obotes d'aigua.

Serà imprescindible l'ús de mascareta i el manteniment de la distància social entre persones de diferents nuclis de convivència.

La darrera mitja hora la dedicarem a explicar i resoldre dubtes sobre com implementar Projecte Rius en la modalitat de servei comunitari, amb alumnes de 3r i 4t d'ESO. Aquesta part de la fomació està especialment dirigida al professorat de centres d'educació secundària.

Data: 25 de setembre de 2021 de 10:00h -13:00h

Punt de trobada: davant el Restaurant Granja Can Castellví. Avingda Castellví, 1, 08750 Molins de Rei (Barcelona).

Més informació: Cartell de l'activitat