Recuperem la resclosa de la riera de Martinet a Aiguafreda. Fase 2. ATENCIÓ ACTIVITAT SUSPESA!

Per raons meteorològiques suspenem l’activitat de recuperació de la resclosa. Properament us informarem de la nova data.

Un cop recuperat el canal i desbrossada de vegetació que el tapava, reconstruirem els murs de pedra seca i reforçarem els contraforts. Aquests murs podran ser refugis per als rèptils locals, els raconets que es formen entre les pedres són llocs ideals per a la seva hibernació i reproducció. També construirem unes escales per poder baixar al gorg i que tothom pugui gaudir d’aquest espai.

T’esperem el dissabte 21 de gener a les 9h a la font dels Enamorats d’Aiguafreda!

Més informació: Cartell de l'activitat