Recuperem la resclosa de la riera de Martinet a Aiguafreda. Fase 2. NOVA DATA!

ATENCIÓ: NOVA DATA!

Un cop recuperat el canal i desbrossada la vegetació que el tapava, reconstruirem els murs de pedra seca i reforçarem els contraforts. Aquests murs podran ser refugis per als rèptils locals, els raconets que es formen entre les pedres són llocs ideals per a la seva hibernació i reproducció. També construirem unes escales per poder baixar al gorg i que tothom pugui gaudir d’aquest espai.

Aquesta activitat estava prevista pel passat 21 de gener, pero degut a causes meteorològiques es va haver de suspendre.

T’esperem el dissabte 11 de febrer a les 9h a la font dels Enamorats d’Aiguafreda!

Més informació: Cartell de l'activitat