Reunió de coordinació, setembre 2018

Les reunions de treball són l'espai on els socis i sòcies, els membres de la junta directiva i l'equip tècnic ens trobem per tractar el dia a dia de l’Entitat, prenem decisions sobre projectes i activitats, repassem calendari, distribuïm tasques i fem petar la xerrada. Ens hi acompanyeu?

Data: dimecres 5 de setembre de 2018, de 16.00h a 18.00h.

Lloc: seu de l'Entitat (av. Mistral, 36, esc.esq.,pral. 2a, Barcelona).

Ordre del dia:

- Repàs de la situació econòmica: pressupost, liquiditat i evolució de l'estratègia de captació de fons empresarials

- Elaboració del calendari de tardor pel que fa a les sessions del pla estratègic i a les prpores reunions de coordinació.