Reunió de treball, abril 2017

Les reunions de treball se celebren periòdicament i hi poden participar tots els socis i sòcies. Tractem el dia a dia de l’Entitat, prenem decisions sobre projectes i activitats, repassem calendari, distribuïm feines i fem petar la xerrada. Us animem a que ens acompanyeu!

Data: dijous 20 d'abril de 2017, de 16h a 19h.

Lloc: seu de l'Entitat (av. Mistral, 36, esc. esq., pral. 2a, Barcelona).

Ordre del dia:

1. Subvenció d’enfortiment de les entitats (Dir. Gral. Acció Cívica i Comunitària, Dep. Treball)
  2. Repàs econòmic, pressupost 2017.
  3. Preparació de l’Assemblea general del 17 de juny.
  4. Concurs de fotografia Esquitxos.
  5. Repàs de projectes i calendari: informe RiusCat, guia d’espècies exòtiques, Clean up, activitats de primavera, etc.
  6. Contracte laboral Marina Codina.
  7. Situació laboral Eva de Lecea.
  8. Altres.