Reunió de treball, febrer 2017 (II)

Les reunions de treball se celebren periòdicament i són obertes a la participació de tots els socis i sòcies. En elles tractem el dia a dia de l’Entitat, prenem decisions sobre projectes i activitats, repassem calendari, distribuïm feines i fem petar la xerrada. Per això us animem a que ens acompanyeu i així conèixer-nos una mica millor.

Data: dilluns 27 de febrer de 2017, de 17h a 19h.

Lloc: seu de l'Entitat (av. Mistral, 36, esc.esq.,pral. 2a, Barcelona).

Ordre del dia:

1. Concurs de fotografia Esquitxos.
  2. Revista Espiadimonis, núm. primavera 2017.
  3. Temes d’oficina: lloguer, porta, llums, etc.
  4. Alumnes universitaris en pràctiques.
  5. Subvenció del Dep. Treball, Afers Socials i Famílies. Projectes d’enfortiment de l’associacionisme i millora interna de les entitats.
  6. Pressupost 2017.
  7. Repàs del calendari d'activitats primavera 2017.
  8. Altres.