Reunió de treball, gener 2018

Les reunions de treball són l'espai on els socis i sòcies, els membres de la junta directiva i l'equip tècnic ens trobem per tractar el dia a dia de l’Entitat, prenem decisions sobre projectes i activitats, repassem calendari, distribuïm feines i fem petar la xerrada. Ens hi acompanyeu?

Data: dimecres 7 de febrer de 2018, de 16.30h a 19h.

Lloc: seu de l'Entitat (av. Mistral, 36, esc.esq.,pral. 2a, Barcelona).

Ordre del dia:

• Definició de l’estratègia de col·laboració amb empreses.
  • Novetats sobre el projecte de custòdia a Bigues i Riells i primeres aproximacions a Vic.
  • Aprovació de data per a la propera Assemblea General de Socis i Sòcies.
  • Aprovació o desistiment de l’adhesió al manifest per demanar un Departament de Medi Ambient a la Generalitat.
  • Revisió anual de salaris de l’equip tècnic.