Reunió de treball, juny 2018

Les reunions de treball són l'espai on els socis i sòcies, els membres de la junta directiva i l'equip tècnic ens trobem per tractar el dia a dia de l’Entitat, prenem decisions sobre projectes i activitats, repassem calendari, distribuïm feines i fem petar la xerrada. Ens hi acompanyeu?

Data: dimecres 13 de juny de 2018, de 16.30h a 18.30h.

Lloc: seu de l'Entitat (av. Mistral, 36, esc.esq.,pral. 2a, Barcelona).

Ordre del dia:

• Preparació Assemblea General de la XCT i la XVAC (21 de juny)
  • Repàs de l’estratègia d’empreses i les accions dutes a terme per a la sostenibilitat econòmica
  • Resum de la reunió amb el Departament d'Ecologia de la Universitat de Barcelona
  • Subvencions d'educació i sensibilització ambiental del Departament de Territori i Sostenibilitat
  • Actualitat de la situació financera
  • Calendari (reunions i vacances)