Reunió de treball, octubre 2017

Les reunions de treball se celebren periòdicament i són obertes a la participació de tots els socis i sòcies. Hi tractem el dia a dia de l’Entitat, prenem decisions sobre projectes i activitats, repassem calendari, distribuïm feines i fem petar la xerrada. Per això us animem a que ens acompanyeu i així conèixer-nos una mica millor.

Data: dilluns 23 d'octubre de 2017, de 16.30h a 19h.

Lloc: seu de l'Entitat (av. Mistral, 36, esc.esq.,pral. 2a, Barcelona).

Ordre del dia:

• Projectes de custòdia del territori: reflexió sobre la continuïtat i full de ruta dels diferents projectes de custòdia.
  • Pla estratègic: novetats, desenvolupament i calendari de treball.