Sortida formativa de Projecte Rius a Abrera

En el marc de la Setmana de la Terra d'Abrera analitzarem el riu Llobregat seguint la metodologia científica de Projecte Rius: mesurarem aspectes com el cabal, la temperatura, la presència de nitrats, els impactes que pateix el bosc de ribera, la fauna que viu al riu...

L’activitat s’adreça a tothom que vulguin passar un matí entretingut analitzant l'estat de ecològic del riu, especialment a aquelles persones interessades en ser voluntàries de Projecte Rius.

L'activitat és recomanable a partir de 7 anys i els menors d'edat han d'anar acompanyats del responsable legal. També aconsellem als participants dur roba còmode i botes d’aigua.

Data: dissabte, 13 de maig a les 9.30h del matí

Punt de trobada: Estació FGC d'Abrera.

Més informació: Cartell de l'activitat