Sortida formativa de Projecte Rius a Berga

L’activitat s’adreça a tothom que vulguin passar un matí divertit analitzant l'estat de ecològic de l'entorn del riu LLobregat i, especialment, hi estan convidades aquelles persones interessades en ser voluntàries de Projecte Rius.

Seguint la metodologia científica de Projecte Rius mesurarem aspectes com el cabal, la temperatura, la presència de nitrats, els impactes que pateix el bosc de ribera, la fauna que viu al riu, etc.

L'activitat es recomanable a partir de 7 anys i els menors d'edat han d'anar acompanyats del responsable legal. També aconsellem als participants dur roba còmode i botes d’aigua.

Data: dissabte 23 de març de 10h a 13h.

Punt de trobada: al final del camí de Pedret, on comença la via verda del Llobregat, accés pel municipi de Berga.

Més informació: Cartell de l'activitat