Sortida formativa de Projecte Rius a Cerdanyola del Vallès. ATENCIÓ CANVI DE DATA!

ATENCIÓ: CANVI DE DATA DEGUT A PRONÒSTIC DE PLUJA!

LA NOVA DATA DE L'ACTIVITAT ÉS DISSABTE 10 DE NOVEMBRE DE 2018. MATEIXA HORA, MATEIX LLOC. GRÀCIES!

Seguint la metodologia científica de Projecte Rius mesurarem aspectes com el cabal, la temperatura, la presència de nitrats, els impactes que pateix el bosc de ribera, la fauna que viu al riu, etc.

L’activitat s’adreça a tothom que vulguin passar un matí divertit analitzant l'estat de ecològic de l'entorn del torrent de can Codina i, especialment, hi estan convidades aquelles persones interessades en ser voluntàries de Projecte Rius.

L'activitat es recomanable a partir de 7 anys i els menors d'edat han d'anar acompanyats del responsable legal. També aconsellem als participants dur roba còmode i botes d’aigua o xancles de riu.

Data: dissabte, 10 de novembre de 10h a 13h del matí.

Punt de trobada: punt d'Informació del Parc de la riera, pg. Horta, 72, 08290 Cerdanyola del Vallès.

Més informació: Cartell de l'activitat