Sortida formativa de Projecte Rius a Hostalric

L'activitat s'adreça a tothom que vulguin passar un matí divertit analitzant l'estat d'ecològic del riu Tordera en el seu pas per Hostalric i, especialment, hi estan convidades aquelles persones interessades a ser voluntàries de Projecte Rius.

Seguint la metodologia científica de Projecte Rius mesurarem aspectes com el cabal, la temperatura, la presència de nitrats, els impactes que pateix el bosc de ribera, la fauna que viu al riu, etc.

L'activitat durarà aproximadament 3 hores i els últims 30 minuts els dedicarem a explicar als docents interessats -en el cas que n'hi hagi- en fer Projecte Rius com a servei comunitari.

L'activitat és recomanable a partir de 7 anys i els menors d'edat han d'anar acompanyats del responsable legal. També aconsellem als participants dur roba còmoda i botes d'aigua.

Data: dissabte 18 d'abril de 10h a 13h del matí.

Punt de trobada: Aparcament de Can Llensa, C/ Raval, 45, 17450 Hostalric, GironaConsulta aquí mapa i com arribar-hi

Més informació: Cartell de l'activitat