Sortida formativa de Projecte Rius a Margalef

Seguint la metodologia científica de Projecte Rius mesurarem aspectes com el cabal, la temperatura, la presència de nitrats, els impactes que pateix el bosc de ribera, la fauna que viu al riu, etc.

L’activitat s’adreça a tothom que vulguin passar un matí entretingut analitzant l'estat de ecològic del riu Besòs, especialment aquelles persones interessades en ser voluntàries de Projecte Rius.

L'activitat es recomanable a partir de 7 anys i els menors d'edat han d'anar acompanyats del responsable legal. També aconsellem als participants dur roba còmode i botes d’aigua.

Data: dissabte, 6 de maig, de 10h a 13h.

Punt de trobada: esplanada davant el Toll de les Noies.

Més informació: Cartell de l'activitat