Sortida formativa de Projecte Rius a Sant Pere Riudebitlles

L’activitat s’adreça a tothom que vulguin passar un matí divertit analitzant l'estat de ecològic de l'entorn del riu Bitlles i, especialment, hi estan convidades aquelles persones interessades en ser voluntàries de Projecte Rius.

Seguint la metodologia científica de Projecte Rius mesurarem aspectes com el cabal, la temperatura, la presència de nitrats, els impactes que pateix el bosc de ribera, la fauna que viu al riu, etc.

L'activitat es recomanable a partir de 7 anys i els menors d'edat han d'anar acompanyats del responsable legal. També aconsellem als participants dur roba còmode i botes d’aigua.

Data: dissabte 21 de setembre de 10h a 12:30h del matí.

Punt de trobada: Plaça de les Eres, 08776 Sant Pere de Riudebitlles. Consulta aquí el mapa i com arribar-hi

Més informació: Cartell de l'activitat