Sortida formativa de Projecte Rius a Santa Coloma de Gramenet. ATENCIÓ: CANVI DE DATA!

AQUESTA ACTIVITAT ESTAVA INICIALMENT PREVISTA PEL 14 D'ABRIL, PERÒ DEGUT A LES CONDICIONS METEORLÒGIQUES ES TRASLLADA AL 21 D'ABRIL. Les característiques de la actividad no varien.

Seguint la metodologia científica de Projecte Rius mesurarem aspectes com el cabal, la temperatura, la presència de nitrats, els impactes que pateix el bosc de ribera, la fauna que viu al riu, etc.

L’activitat s’adreça a tothom que vulguin passar un matí divertit analitzant l'estat de ecològic de l'entorn del riu Besòs i, especialment, hi estan convidades aquelles persones interessades en ser voluntàries de Projecte Rius.

L'activitat es recomanable a partir de 7 anys i els menors d'edat han d'anar acompanyats del responsable legal. També aconsellem als participants dur roba còmode i botes d’aigua.

Data: dissabte, 21 d'abril, de 10h a 13h.

Punt de trobada: Parc de Can Zam, entrada al parc fluvial. Santa Coloma de Gramenet

Més informació: Cartell de l'activitat