Sortida formativa de Projecte Rius a Santa Perpètua de Mogoda

L’activitat s’adreça a tothom que vulguin passar un matí divertit analitzant l'estat de ecològic de l'entorn de la riera de Caldes i, especialment, hi estan convidades aquelles persones interessades en ser voluntàries de Projecte Rius.

Seguint la metodologia científica de Projecte Rius mesurarem aspectes com el cabal, la temperatura, la presència de nitrats, els impactes que pateix el bosc de ribera, la fauna que viu al riu, etc.

L'activitat es recomanable a partir de 7 anys i els menors d'edat han d'anar acompanyats del responsable legal. També aconsellem als participants dur roba còmode i botes d’aigua.

Data: dissabte 5 d'octubre de 10h a 12:30h del matí.

Punt de trobada: aparcament del Parc Central (av. Mossèn Jacint verdaguer, 31), 08130 Santa Perpètua de Mogoda. Consulta aquí el mapa i com arribar-hi

Més informació: Cartell de l'activitat