Sortida formativa de Projecte Rius a Tàrrega

L’activitat s’adreça a tothom que vulguin passar un matí divertit analitzant l'estat de ecològic de l'entorn del riu Ondara i, especialment, hi estan convidades aquelles persones interessades en ser voluntàries de Projecte Rius.

Seguint la metodologia científica de Projecte Rius mesurarem aspectes com el cabal, la temperatura, la presència de nitrats, els impactes que pateix el bosc de ribera, la fauna que viu al riu, etc.

L'activitat es recomanable a partir de 7 anys i els menors d'edat han d'anar acompanyats del responsable legal. També aconsellem als participants dur roba còmode i botes d’aigua.

Data: dissabte 6 d'abril de 10h a 13h.

Punt de trobada: davant del poliesportiu municipal de Tàrrega (c. Joan Brossa, s/n, 25300 Tàrrega)

Més informació: Cartell de l'activitat