Sortida formativa de Projecte Rius a Vilada

Seguint la metodologia científica de Projecte Rius mesurarem aspectes com el cabal, la temperatura, la presència de nitrats, els impactes que pateix el bosc de ribera, la fauna que viu al riu, etc.

L’activitat s’adreça a tothom que vulguin passar un matí divertit analitzant l'estat de ecològic de la riera de Margançol i, especialment, hi estan convidades aquelles persones interessades en ser voluntàries de Projecte Rius.

L'activitat es recomanable a partir de 7 anys i els menors d'edat han d'anar acompanyats del responsable legal. També aconsellem als participants dur roba còmode i botes d’aigua o xancles de riu.

Data: dissabte, 8 de juliol a les 10h del matí

Punt de trobada: Cal Tatxero. Afores s/n de Vilada.