Sortida formativa de Projecte Rius + Descoberta dels amfibis a la riera d'Osor

L’activitat s’adreça a tothom que vulguin passar un matí divertit analitzant l'estat de ecològic de l'entorn de la riera d'Osor i, especialment, hi estan convidades aquelles persones interessades en ser voluntàries de Projecte Rius.

Seguint la metodologia científica de Projecte Rius mesurarem aspectes com el cabal, la temperatura, la presència de nitrats, els impactes que pateix el bosc de ribera, la fauna que viu al riu, etc.

La segona part del matí la dedicarem a descobrir els amfibis que viuen al riu, les amenaces que pateixen i què podem fer per impedir el declivi d'aquestes espècies.

L'activitat es recomanable a partir de 7 anys i els menors d'edat han d'anar acompanyats del responsable legal. També aconsellem als participants dur roba còmode i botes d’aigua.

Data: dissabte 30 de març de 9h a 14h.

Punt de trobada: carretera d’Osor GI-542 entre el km 19 i 20 (en direcció a Osor després de la Font Picant), Sant Hilari Sacalm.

Més informació: Cartell de l'activitat