Voluntariat al Pantà de la Foixarda. ATENCIÓ CANVI DE DATA!

ATENCIÓ: L'activitat estava prevista per dissabte 23 de novembre, però degut a la previsió de pluja es trasllada a dissabte 30 de novembre.

Aquest cop us hem preparat una activitat de voluntariat ambiental al pantà de la Foixarda a Montjuïc, Barcelona. Durant el matí es realitzaran diverses tasques dirigides a millorar l’estat en el que es troba aquest espai de biodiversitat urbà.

Aquesta jornada es troba emmarcada en el programa de Viu el voluntariat ambiental a Barcelona, que pretén fomentar la conservació de la biodiversitat i la lluita contra el canvi climàtic de Xarxa per la Conservació de la Natura i Ajuntament de Barcelona. En aquest projecte hi col·laborem amb Paisatges Vius.

L'activitat es recomanable a partir de 7 anys i els menors d'edat han d'anar acompanyats del responsable legal. També aconsellem als participants dur roba còmode i calçat de muntanya.

Data: dissabte 30 de novembre de 10h a 13h del matí.

Punt de trobada: Entrada de la Hípica de la Foixarda. Avinguda dels Montanyans,1, 08038 Barcelona. Coordenades: 41.367793, 2.149217. Consulta aquí mapa i com arribar-hi.

Més informació: Cartell de l'activitat