Associació Hàbitats Esquitxos 2010

S’obre el període de votació popular del concurs Esquitxos 2011

Avui 20 d'octubre, s'obre la votació del premi popular del concurs Esquitxos, "Riberes plenes de vida". Qualsevol persona major d'edat pot emetre un únic vot a favor d'una de les fotografies pre-seleccionades pel jurat, enviant un correu electrònic a voluntariat@associaciohabitats.cat amb el seu nom, cognom, adreça postal, telèfon i DNI.

La present edició del concurs Esquitxos ha estat una de les més concorregudes dels darrers anys. El període de recepció de fotografies s'ha tancat amb un total de 98 imatges vinculades a la vida que acullen les riberes dels rius i rieres. En elles hi trobem una gran riquesa de flora i fauna, així com un espai que les persones han gaudit i aprofitat durant tota la seva història de formes molt diferents.

La votació estarà oberta fins al 2 de novembre i entre totes les persones que participin es sortejarà un lot de llibres d'Associació Hàbitats. Podreu consultar les fotografies que opten al premi del públic al web i al Facebook de l'entitat.

L'acte de lliurament dels premis tindrà lloc al Centre Cívic Pati Llimona de Barcelona el 3 de novembre a les 19:30. Aquest dia s'inaugurarà una exposició amb les fotografies guanyadores al mateix centre cívic, fins al 25 de novembre.

Vota la teva fotografia preferida i participa en el sorteig d'un llot de llibres!

Esquitxos 2010 Bases del concurs

Col·laboradors

Associació Hàbitats · av/ Mistral 36 - Esc. esq. - Pral 2a· 08015 Barcelona · tel. 93 421 32 16 · voluntariat@associaciohabitats.cat