Balcons Sostenibles (2014)

Aquest projecte es va desenvolupar durant 2014 amb l’objectiu donar a conèixer i fomentar el verd urbà sostenible en els balcons i terrasses particulars de la ciutat de Barcelona. La iniciativa volia afavorir la coresponsabilitat ciutadana a l'hora de millorar la qualitat ambiental, fomentar la resiliència del verd urbà i combatre el canvi climàtic, contribuint així a una ciutat més sostenible.

Es varen celebrar diversos tallers pràctics en equipaments públics de la ciutat amb l'objectiu de mostrar a la ciutadania les potencialitats dels jardins i les terrasses pel que fa a l'adaptació al canvi climàtic, el sanejament de l'aire i l'absorció de partícules contaminants, oferint eines i estratègies basades en la jardineria adaptada al medi, l'estalvi de recusos hídrics i el consum responsable. De la mateixa manera, el projecte va comptar amb una campanya de difusió de bones pràctiques en la confecció de balcons, terrasses i patis sostenibles.

Més informació: Balcons Sostenibles