Col·laboració amb empreses

Les empreses poden participar de manera activa i significativa en la conservació del medi natural, bé realitzant actuacions directes de millora del territori, bé treballant la conscienciació i interioritzant hàbits de coresponsabilitat  vers el medi. La nostra oferta d'activitats respon a aquesta doble necessitat de sensibilitzar i actuar i, en definitiva, contribueix al desenvolupament de la Responsabilitat Social Coorporativa amb la conservació del medi ambient i el foment del voluntariat.

Associació Hàbitats ofereix activitats que permeten a treballadors/es i les seves famílies realitzar tasques de coneixement i millora directa dels espais fluvials. Es promou la presa de contacte amb la natura des d'una vessant participativa i d'esbarjo, tot fomentant el treball en equip, la motivació i la satisfacció dels treballadores i treballadores fora del centre de treball, a la vegada que es contribueix activament en la millora del medi fluvial.

Fórmules de col·laboració i desenvolupament de la RSC: Dossier per empreses

Contacta amb nosaltres: telèfon 934 21 32 16 o escribint al formulari.

Empreses que ja ho han fet: