Col·laboracions

El treball en xarxa facilita, potencia i millora l'intercanvi d'experiències i recursos, a més de refermar la posició d'Associació Hàbitats en el tercer sector ambiental.

Associació Hàbitats forma part de la Xarxa de Custòdia del Territori (XCT) i de la Xarxa de Voluntariat Ambiental (XVAC). També som membres del Consell Català de Comunicació Científica, de l’Agenda 21 Barcelona i de la Xarxa per una Nova Cultura de l'Aigua.

D'altra banda, l'Associació manté sinergies amb la Universitat de Barcelona i estableix col·laboracions amb diverses entitats per al desenvolupament de projectes.