Concurs de fotografia Esquitxos (2007-2017)

Aquesta iniciativa d'Associació Hàbitats s'ha celebrat en 6 ocasions, de l'any 2007 al 2011 i lany 2017, per tal d'il·lustar la importància dels espais fluvials del territori, pel conjunt de la societat.

El concurs pretén mostrar la rellevància d'aquests ecosistemes en la nostra cultura i les relacions de les persones amb els rius, tant des d'una vessant cultural o tradicional com des de la perspectiva dels valors ambientals; recollint les visions personals que transmeten aquests espais en un concurs obert a la ciutadania en general.

Les diferents edicions del concurs conclouen amb una exposició temporal de les fotografies més destacades a diferents centres cívics de Barcelona amb entrada lliure. La inauguració de l'exposició coincideix amb l'acte de lliurament dels premis.

Informació edició 2017:

Bases i calendari del Concurs Esquitxos

Cartell del Concurs Esquitxos

Consulta anteriors edicions del concurs Esquitxos

Premiats

Més informació edicions 2007-2011:

Esquitxos