Concurs de fotografia Esquitxos 2017

En motiu del 20è aniversari d'Associació Hàbitats i Projecte Rius, reeditem el concurs de fotografia Esquitxos. Enguany la temàtica escollida és el patrimoni natural i cultural als nostres rius. El concurs és obert a la participació del conjunt de la població i consta de dos premis: un atorgat pel públic i l'altre pel jurat.

Ens pots fer arribar les teves fotografies fins el 30 de maig. Abans, però, revisa les bases on trobaràs les prescripcions tècniques, les fases del concurs i els premis. Anima't a participar, és molt senzill!

Bases i calendari del Concurs Esquitxos

Cartell del Concurs Esquitxos

Consulta anteriors edicions del concurs Esquitxos

Premiats