Descobrim el riu

Si sou un centre educatiu, entitat, ajuntament o empresa i voleu organitzar una activitat de descoberta del riu que teniu a prop, us proposem realitzar el taller Descobrim el riu.

L’activitat consisteix a desvetllar l’estat de salut d’un espai fluvial observant i analitzant diferents aspectes, com per exemple el cabal, la temperatura de l’aigua, els impactes a les riberes, la presència de nitrats, la cerca d’organismes macroinvertebrats, l’observació de fauna i flora, etc.

Es tracta d’una activitat dinàmica i participativa que s’adapta fàcilment a totes les edats i perfils socials, tot i que per gaudir-ne plenament és recomanable a partir de 7 anys. Té una durada aproximada de tres hores i és conduïda per un/a o diversos/es educadors/es ambientals, que es desplacen al tram de riu escollit el dia i hora que us vagi bé.

Condicions i preus:

• L’activitat s’adreça a grups de 20 persones. Pels centres educatius la ràtio és d’entre 15 i 18 alumnes segons edat.
  • L’activitat inclou un/a educador/a ambiental i els materials necessaris per a la realització de l’activitat.
  • El preu és de 195,00€ si l’activitat se celebra en dies feiners i de 245,00 € els diumenges o festius.
  • En cas de requerir educadors/es addicionals, aquest té un preu de 145,00€.
  • Preus especials per a socis d’Associació Hàbitats, consulteu-nos.
  • Per qualsevol altra petició mirarem d’adaptar-nos al màxim als vostres interessos.

Més informació: