Política de privacidad y protección de datos

Informació bàsica:

Responsable: Associació Hàbitats
Finalitat: Comunicar informació relacionada amb els projectes, activitats i organització de l’Entitat.
Legitimació: Consentiment de la persona interessada.
Drets: Accedir a les dades, rectificar-les, suprimir-les, sol·licitar-ne la portabilitat, oposar-se al tractament i sol·licitar-ne informació.
Informació addicional: Podeu consultar-la a continuació

Informació addicional:

L’ASSOCIACIÓ HÀBITATS garanteix la seguretat i confidencialitat de les dades de caràcter personal facilitades pels seus socis, voluntaris i col·laboradors, i així, de conformitat amb l'establert en la Llei Orgànica 15/1999, de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD) i en el Real Decret 1720/20017, de 21 de desembre, pel que s’aprova el Reglament de Desenvolupament de la LOPD i en el Reglament General de Protecció de Dades (RGPD) (UE) 2016/679.

En compliment de la legislació vigent en matèria de protecció de dades, s'informa als usuaris que ASSOCIACIÓ HÀBITATS ha adoptat les mesures tècniques i organitzatives conforme al que disposa l'esmentada normativa. Les dades personals que es recullen en els formularis únicament són tractats per part del personal de ASSOCIACIÓ HÀBITATS. S'han adoptat les mesures de seguretat adequades a les dades que es faciliten i, a més, s'han instal·lat tots els mitjans i mesures tècniques al nostre abast per evitar la pèrdua, mal ús, alteració, accés no autoritzat i robatori de les dades que ens faciliteu.

El propietari de les dades pot posar-se en contacte amb ASSOCIACIÓ HÀBITATS pot realitzar en qualsevol moment l’exercici dels drets d’accés, rectificació, cancel·lació, informació de valoracions i oposició, en els termes establerts en la legislació vigent. A tal efecte, cal contactar a través de correu postal, telèfon o correu electrònic amb ASSOCIACIÓ HÀBITATS, l’Av. Mistral, 36, escala esquerra, pral. 2a, 08015 Barcelona, telèfon 93 421 32 16, info@associaciohabitats.cat.

Responsable:

Titular: ASSOCIACIÓ HÀBITATS