Aquesta web utiliza cookies tècniques, de personalització i anàlisi, pròpies i de tercers, per facilitar-li la navegació de forma anònima i analitzar estadístiques de l'ús de la web.
Considerem que, si continua navegant, n'accepta el seu ús. Obtenir més informació
Associació declarada d'utilitat pública
CAT | ESP

Organització

Tot seguit podeu consultar l'estrcutura organitzativa d'Associació Hàbitats

 

Estatuts

Els Estatuts són el document marc que regeix el funcionament de l’Associació: la missió, els valors, els drets i deures dels seus membres, etc. Podeu consultar aquí els Continua llegint →

Socis i Sòcies

La sobirania de l'Entitat recau en els socis i sòcies, que es reuneixen com a mínim un cop l’any en l’Assemblea General, el principal espai decisori. Els socis i sòcies revisen i orienten la gestió de l’Associació i col·laboren... Continua llegint →

Junta directiva

La Junta Directiva emana de l’Assemblea General de Socis i Sòcies i s'integra pels càrrecs de presidència, secretaria i diverses vocalies. S’encarrega de gestionar i representar l’Associació, així com de garantir que totes les actuacions es... Continua llegint →

Equip tècnic

L'Associació compta amb un equip tècnic professional, que s’encarrega de l’atenció al públic i de la gestió diària de l’Entitat, com ara executar els projectes i les activitats que configuren el calendari anual. També s'ocupa de... Continua llegint →

Voluntariat

L’Entitat compta amb la col·laboració del voluntariat. Les persones voluntàries desenvolupen diferents funcions dins l’Associació, bé donant suport a aspectes de gestió i tasques d’oficina, o bé participant en els projectes de... Continua llegint →

© 2019 Associació Hàbitats
Contacte | Privadesa | Identificació