Planta’t (2010-2011)

L'any 2010 Associació Hàbitats va realitzar la primera plantada popular d’helòfits a diferents rius i rieres de Catalunya. La jornada se celebrà a diferents punts de la geografia catalana i va estar marcada per un fort component de sensibilització, donant a conèixer les principals espècies vegetals invasores que alteren els marges dels nostres rius, així com la importància de mantenir la biodiversitat i les espècies pròpies de cada territori. L'any 2011, es va repetir aquesta iniciativa, escollint com a àmbit d'actuació la conca del riu Ebre.