Projecte Rius

Projecte Rius neix l’any 1997 amb l’objectiu d’estimular la participació activa de la societat en la conservació i millora dels rius. Fomenta l’apropament de les persones al medi i permet conèixer les característiques dels ecosistemes fluvials i la seva importància ecològica i sociocultural, així com els problemes que pateixen i què es pot fer per millorar-los. El projecte s’estructura en tres línies de treball: la inspecció de rius, l’adopció i custòdia d’espais fluvials i les activitats d’educació ambiental.

Més informació: Projecte Rius