Projectes

El principal projecte d'Associació Hàbitats és Projecte Rius. Aquesta iniciativa és el motor de creació de l'Entitat i s'ha mantingut de manera ininterrompuda durant 20 anys. Paral·lelament l'Entitat ha desenvolupat diversos projectes de custòdia del territori, basats en la participació social, el voluntariat i l'educació. També s'han dut a terme altres iniciatives ambientals de menor recorregut i temàtiques diverses: prevenció de residus, vegetació invasora, ecologia urbana, etc.

Projecte Rius

Projecte Rius neix l’any 1997 amb l’objectiu d’estimular la participació activa de la societat en la conservació i millora dels rius. Fomenta l’apropament de les persones al medi i permet conèixer les característiques dels ecosistemes fluvials... Continua llegint →

Custòdia fluvial

Custodiar un riu vol dir pensar i desenvolupar idees per conèixer i millorar l'estat de conservació d'un tram fluvial. Des de 1997 Associació Hàbitats treballa en un model de custòdia participativa on les persones, entitats i governs locals col·laboren i... Continua llegint →