Revista Espiadimonis

La revista Espiadimonis és una publicació semestral que edita Associació Hàbitats i es distribueix en format paper als socis i sòcies. Cada número de la revista gira entorn un tema central. Els difents articles estan redactats per membres de l'Entitat, voluntaris i voluntàries i altres persones col·laboradores.

Darrers números de la revista Espiadimonis:

Si voleu col·laborar en la redacció d'un article, o bé ens voleu suggerir temes per a futurs números, podeu explicar-nos la vostra idea a través d'aquest formulari.