Setmana dels Boscos Urbans (2015)

Del 7 al 16 de maig de 2015 es va celebrar la Setmana dels Boscos Urbans. Prenent com a seu l’Aula Ambiental Bosc Turull i l’entorn proper (Parc Güell, La Creueta del Coll, Turó del Putxet, Collserola, etc.) es van desenvolupar diverses activitats, tallers i espais d’intercanvi per posar en valor els ecosistemes forestals a les grans ciutats.

La Setmana dels Boscos Urbans combinà propostes teòriques i pràctiques, per tal d’afavorir la participació ciutadana en el repte d’avançar cap a unes ciutats més sostenibles. Es crearen espais de reflexió sobre el model territorial i el paper dels espais forestals dins les ciutats i es facilitaren recursos educatius per a implementar processos d’aprenentatge sobre biodiversitat i ciutat.

La Setmana dels Boscos Urbans és una iniciativa conjunta d’Associació Hàbitats i la Societat Catalana d’Educació Ambiental.

Més informació: Setmana dels Boscos Urbans