Activitat formativa del Projecte Rius a Girona. PLACES ESGOTADES!

ATENCIÓ: PLACES ESGOTADES!

L’activitat s’adreça a tothom que vulguin passar un matí divertit analitzant l'estat ecològic del riu Ter i, especialment, hi estan convidades aquelles persones interessades en ser voluntàries de Projecte Rius.

Seguint la metodologia científica de Projecte Rius mesurarem aspectes com el cabal, la temperatura, la presència de nitrats, els impactes que pateix el bosc de ribera, la fauna que viu al riu, etc.

L'activitat es recomanable a partir de 7 anys i els menors d'edat han d'anar acompanyats del responsable legal. També aconsellem als participants dur roba còmode i botes d’aigua.

Data: DIUMENGE 16 d'octubre de 2022 de 10:00h -13:00h. (NOTA: anteriorment programada pel 08/10/2022 i suspesa per pluja).

Punt de trobada: Davant del poliesportiu del GEiEG. C/ de l'Esport, 16, 17007 Girona

Més informació: Cartell de l'activitat