Cens de flora al riu Congost

Amants de la botànica: Us necessitem!

Celebrem el Dia Mundial de la Biodiversitat actualitzant el catàleg florístic de la ribera del riu Congost al seu pas per Les Franqueses del Vallès. Aquesta activitat s'adreça a socis i sòcies de l'Associació Hàbitats amb coneixements sobre botànica.

Ens trobarem el dissabte 22 de maig a les 10h del matí a Les Franqueses del Vallès, des d’on ens desplaçarem fins l’entorn de la Font de Santa Digna per identificar-hi tantes espècies vegetals com sigui possible. L’activitat finalitzarà sobre les 13h.

Més informació: Cartell de l'activitat