PLACES EXHAURIDES! Activitat formativa de Projecte Rius a Vilanova de Sau

ATENCIÓ: NO HI HA PLACES DISPONIBLES!

ATENCIÓ: REPROGRAMADA AL 8 DE MAIG!

L’activitat s’adreça a tothom que vulguin passar un matí divertit analitzant l'estat de ecològic de l'entorn de la Riera Major i, especialment, hi estan convidades aquelles persones interessades en ser voluntàries de Projecte Rius.

Seguint la metodologia científica de Projecte Rius mesurarem aspectes com el cabal, la temperatura, la presència de nitrats, els impactes que pateix el bosc de ribera, la fauna que viu al riu, etc.

L'activitat es recomanable a partir de 7 anys i els menors d'edat han d'anar acompanyats del responsable legal. També aconsellem als participants dur roba còmode i botes d’aigua.

La darrera mitja hora (de 12.30h- 13h aproximadament) la dedicarem a explicar i resoldre dubtes sobre com implementar Projecte Rius en la modalitat de servei comunitari, amb alumnes de 3r i 4t d'ESO. Aquesta part de la fomació està especialment dirigida al professorat de centres d'educació secundària.

Més informació: Cartell de l'activitat